Fogyasztó házimunkák

Minden haverom röhögött a párom virágmintás gumicsizmáján. Egész addig központi téma volt a kocsmában, míg fel nem tettem egy egyszerű kérdést. „Szokott térden állva könyörögni az asszony, hogy had menjen már le neked sörért, amikor elered az eső?” Nos nekem igen.

Ha egy nőt rá akarunk valamire vezetni, nem szabad erőltetni a dolgot. Csak be kell bizonyítani, hogy az adott tárgy vagy tevékenység divat, legyen az egy esőben mutogatható gumicsizma, a vacsoracsata - haverokkal sörözünk és még falunk is közben -, vagy a kuponoldalas vásárlás - marék szám kapom otthon a mozijegyeket jobbnál jobb kaszabolós filmekre.

A takarítás eddig nem volt divatban, fájt is. Nem mintha rumli lenne a lakásban, de a rendszeres takarítás elvégzése egy olyan fegyver az asszony kezében, amit bármikor a fejemhez vághat lévén, hogy jómagam nem nagyon gyakorlok a környezetünk élhetőbbé tételére irányuló tevékenységet és helyette sem csinálok semmi építő jellegűt. Szóval, ha nem helyezem a takarítást olyan megvilágításba, hogy az nem csupán szükséges rossz, tovább hallgathatom, hogy én csak egy hedonista-nihilista egyén vagyok, amiről nem tudom mit jelent, de a közlési stílusból arra merek következtetni, hogy nem túl jót.

Erre jönnek ezek a drága angol tudósok, akik haszontalan dolgok tanulmányozásával havonta ötször annyit kereshetnek, mint én és előhozakodnak az újabb, kezdetben teljesen értelmetlennek tűnő kutatási eredménnyel. Az az információ ugyanis, hogy az egy év alatt elvégzett házimunka átlagosan egy konténernyi zsíros étel ledolgozásához elegendő teljesen hasznavehetetlennek tűnik, de ha felismerjük, hogy ez párunkra talán ösztönzően hat, már nem csak egy bulvárhír.

A házimunka elvégzése közben állítólag több mint 35 kilométert sétálunk éves szinten és a lakás tisztaságáért végzett fáradozással annyi kalóriát lehet elégetni, ami 603 pohár bornak, 192 tábla csokoládénak, 369 doboz szénsavas üdítőitalnak, 146 sajtburgernek vagy 394 csomag chipsnek felel meg. A fogyasztó házimunka további előnye, hogy spórolhatunk vele, egyrészt, mert „segítség bevonása” helyett mi végezzük el a feladatok egészét, másrészt, mert ha tényleg észleljük fogyasztó hatását, nem kell olyan gyakran fitness termekre költenünk.

A súrolás a bicepszet és az alkaron található izmokat erősíti. A porszívózással, felmosással vagy szőnyegtisztítással az úgynevezett pillangó izmok ívei alakíthatók a lapockák alatt. Minden gugolva végzett munka a teljes lábizom-csoportra pozitív hatással van a fenéktől kezdve a combon át a vádlival bezárólag. A vállöv és a nyak csinosításáért az ablaktisztítás a felelős, illetve minden olyan munka, amely elvégzéséért a magasba kell nyúlnunk. Ide tartozik a pókhálók eltűntetése is. A rekeszizom és felső hasi izmok fejlesztését pakolással, nagyobb, de azért nem megterhelően nehéz tárgyak elemelésével oldhatjuk meg.

Tény, hogy egyik aerobic bajnok hölgy sem esküszik a módszerre és nem csupán az otthon végzett rendszeres takarításnak köszönhetik karrierjüket, viszont ha a fent ecseteltekkel arra célozgatunk, hogy dupla eredménye van a ház körüli feladatok ellátásának, talán nagyobb lelkesedést válthatunk ki párunkból mi férfiak.

 

- Vlagyik


Szólj hozzá!

Címkék: hazimunka

A bejegyzés trackback címe:

https://hiperarak.blog.hu/api/trackback/id/tr1003209306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
   

Hiperárak blog

A Hiperarak.hu hivatalos blog oldala - az Auchan Magyarország Kft. szerkesztésében. A blogon egyrészt a különböző oldalakon megjelenő - árösszehasonlítással foglalkozó - cikkek kivonatai és kommentárjai, másrészt a Hiperarak.hu adatok időszakos elemzései jelennek meg.

Friss topikok

Linkblog

Címkék

ajándék (2) ár (31) árak (32) árcsökkenés (1) árkörkép (39) árnövekedés (1) árösszehasonlítás (46) árpolitika (1) ásványvíz (2) ásványvíz teszt (2) bébiétel (1) bébiétel teszt (1) biotej (4) biotej teszt (4) bor (1) ceruza (1) ceruzaelem (2) ceruzaelem teszt (2) ceruza teszt (1) citromos sör (1) cola (1) csoki (3) csoki mikulás (1) csoki mikulás teszt (1) csoki teszt (2) csokoládé (2) dezodor (1) dezodor teszt (1) dinnye (1) elem (2) elemzés (42) elem teszt (2) energiaital (2) energiaital teszt (2) fagyi (1) fagyi teszt (1) fagylalt (1) február (1) fényképezőgép (1) fesztivál (1) fogyasztói árindex (1) gabonapehely (1) házimozi (1) hazimunka (1) hiperárak (26) hipermarketek (19) hörcsögök (1) húsvét (2) január (3) játék (1) játékszoftver (1) játékszoftver teszt (1) játék teszt (1) joghurt (1) joghurt teszt (1) kávé (1) kávé teszt (2) ketchup (1) ketchup teszt (1) kockasajt (1) kockasajt teszt (1) kóla (1) konzerv (3) kosár (13) leves (2) löncshús (4) macska (1) májkrém (2) melegital (5) melegszendvicskrém (2) mirelit pizza (1) mobil (1) naptej (1) naptej teszt (1) narancslé (1) narancslé teszt (1) öblítő (1) öblítő teszt (1) okos telefon (1) palacsinta (1) papírzsebkendő (1) papírzsebkendő teszt (1) paradicsom (2) paradicsomszósz (2) parizer (1) parizer teszt (1) párizsi (2) párizsi teszt (1) páros index (2) pizza (1) politika (1) rágógumi (2) rágógumi teszt (2) reklám (2) reklámfilm (1) sajt (1) saláta (1) saláta teszt (1) sárgadinnye (1) sör (1) sör teszt (2) spagetti (1) szaloncukor (1) szaloncukor teszt (1) szezonális (13) szilveszter (4) takarítás (1) tea (1) tea teszt (1) tengerimalacok (1) teszt (50) tészta (3) tesztcsapat (46) tesztek (48) túrórudi (1) tv (1) virsli (1) virsli teszt (1) zacskós (1) zacskós leves (1) zsebkendő (1) zsebkendő teszt (1) Címkefelhő

HTML

 
Jogi nyilatkozat |  Írjon nekünk |  Iratkozzon fel hírlevelünkre |  Impresszum
süti beállítások módosítása